Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Máte rádi kvalitní obsah? Zapojte se do komunity čtenářů tohoto webu a podpořte jeho další rozvoj.
PÍSEK | Každý rok přináší něco nového, drobné i větší změny. Nejinak tomu je také v Institutu pro památky a kulturu. Od ledna 2020 máme v týmu hned dvě nové tváře. Redakci PROPAMÁTKY vede Jitka Skořepová, tým komunikace a fundraisingu rozvíjí Jan Štifter.
Vzniklo to vlastně tak trochu náhodou. V rámci výběrového řízení na nového vedoucího redakce jsem minulý rok poznal hodně zajímavých lidí. Přihlásilo se jich 29. Hovořili o svých zkušenostech, o představách rozvoje organizace i jednotlivých projektů. Postupně jsem si uvědomil, že bych rád spolupracoval se dvěma z nich, byť původní plán byl najít jednoho vhodného člověka. Oba souhlasili. Mám radost, že své znalosti z oblasti památkové péče využije pro obsah portálu a časopisu PROPAMÁTKY Jitka Skořepová. Nečekejte zásadní změny, ale určitě zajímavé a prověřené informace z oboru. Současně mě těší skutečnost, že s námi začal pracovat Jan Štifter, zkušený matador v oblasti médií i historie. Nově bude se svým týmem v Institutu rozvíjet projekt MÁME VYBRÁNO, ale také komunikaci a fundraising. Dozvíte se více o nás například na sociálních sítích, v krátkých videích nebo při setkáních, které plánujeme.
Co nezačíná, to nekončí. Rád bych proto na tomto místě poděkoval Janu Štěpánkovi, který vedl redakci od října 2017, a Janu Červinkovi, se kterým jsme tým PROPAMÁTKY začali v roce 2010 postupně budovat. Oba dva nemalým způsobem přispěli k tomu, že na stránkách portálu je nyní více než 5 000 článků, ale také aktuální dotace a veřejné sbírky stejně jako prověřené zápisy v Katalogu služeb. Pro mě osobně to byly inspirativní roky spolupráce a v mnoha ohledech jsem za ně rád. Oběma přeji jen to dobré nejenom v roce 2020.
Všem našim čtenářkám i čtenářům pak přeji radost i poučení z informací, které pro vás letos připravíme, a samozřejmě také zdraví i spokojenost v následujících 366 dnech.