Odborníci z Ministerstva kultury, památkových odborů měst, ale i výrobci a zadavatelé reklamy na něm budou rozebírat legislativní rámec regulující reklamu ve městech, zamýšlet se nad významem reklamy a jejím vztahem k lokalitě, kde je umístěna, památkovou hodnotou, a také představí moderní technologie, které dávají reklamním zařízením zcela nové funkce a možnosti.

Základní tematické okruhy:

  • Fenomén všudypřítomné reklamy a možnosti její regulace, legislativní rámec
  • Stavební zákon a reklama
  • Může být reklamní zařízení nositelem památkové hodnoty?
  • Regulace reklamy z pohledu samosprávy: Praha, Znojmo, Vyškov, Boskovice
  • Nové technologie v reklamě

Účast na diskuzním panelu je zdarma v rámci vstupenky na veletrh, kterou obdržíte na základě on-line registrace na stránkách REKLAMA POLYGRAF. Mediálním partnerem je portál PROPAMÁTKY.