Cílem setkání je pohlédnout na autenticitu jako významný faktor rozvoje cestovního ruchu na různých úrovních. Diskutovat se bude o důležitosti zachování koloritu destinace, přírodního prostředí a místních tradic. Současným trendem je v mnohých oblastech života návrat k původním hodnotám, tradičním materiálům či recepturám v moderním pojetí. Snahou přednášejících bude sledovat a hovořit o tomto trendu a vyhodnotit význam autenticity pro rozvoj cestovního ruchu. Současně bude dán prostor k prezentacím výzkumů orientovaných na praxi a k diskuzi nad aktuálními problémy v oblasti managementu či marketingu.

Témata konference v kontextu autenticity cestovního ruchu:

  • zážitek v portfoliu cestovního ruchu
  • význam zachování kulturních tradic a historických prvků
  • důležitost autenticity přírodního prostředí a jeho udržitelnost
  • přínos budování tras pro rozvoj daného území
  • význam osobního kontaktu pro zachování autenticity produktu
  • výzkum v oblasti cestovního ruchu s ohledem na ekonomické, sociální, environmentální přínosy a význam pro praxi
  • problémy manažerské praxe
  • nové přístupy v marketingu
  • vliv vzdělávaní na kvalitu služeb

V plénu konference vystoupí například Rob Davidson z britské společnosti MICE Knowledge, Terry Stevens z Univerzity Swansea ve Spojeném království nebo Roman Škrabánek, prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur.

Záštitu nad konferencí převzali ministryně pro místní rozvoj, hejtman Kraje Vysočina a primátor statutárního města Jihlava. Odbornými partnery konference jsou Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Asociace organizací cestovního ruchu, Asociace průvodců České republiky, CzechTourism, Geopark Vysočina a Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska.

Přihlášení na konferenci je možné do 12. ledna s aktivní účastí a do 9. února bez příspěvku. Bližší informace naleznete na stránkách VYSOKÉ ŠKOLY POLYTECHNICKÉ JIHLAVA. Mediálním partnerem je portál PROPAMÁTKY.