„Každá nezisková organizace, která se uchází o důvěru veřejnosti a chce spolupracovat s firemními partnery i jednotlivci, musí být transparentní. To je také naší snahou a dokladem toho je i výroční zpráva Institutu, která přehledně prezentuje poslání, vizi a cíle organizace, její náklady a zdroje a přibližuje realizované projekty,“ dále vysvětluje Aleš Kozák.

Institut pro památky a kulturu vydal výroční zprávu v nevšední grafické úpravě designérů STUDIA BASE a přihlásil ji do soutěže Fóra dárců s názvem Být vidět 2014. Z celkem 46 přihlášených výročních zpráv byla vyhodnocena nakonec jako nejzdařilejší. „Věříme, že úspěch v této soutěži ocení naši partneři i dárci,“ dodává Aleš Kozák. Výroční zpráva je k dispozici na stránkách organizace www.instituteu.cz nebo v příloze.

Více informací o STUDIU BASE a ocenění naleznete ZDE.