Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Máte rádi kvalitní obsah? Zapojte se do komunity čtenářů tohoto webu a podpořte jeho další rozvoj.
ČESKÁ REPUBLIKA | Letošní úspěch v soutěžích Péče o naše památky a Média na pomoc památkám pokračuje oceněním v soutěži Zlatý středník. Ta hodnotí firemní tiskoviny a další formy komunikace. Výsledky klání o nejzdařilejší firemní publikace vyhlásil oborový PR Klub 28. dubna.
Tituly Institutu pro památky a kulturu uspěly ve 14. ročníku soutěže podobně jako v loňském roce hned ve dvou kategoriích: první místo za časopis PROPAMÁTKY za nejlepší tiskovinu v neziskovém sektoru a třetí místo za deskovou hru Člověče, zapoj se PROPAMÁTKY v sekci netradiční forma komunikace s veřejností. Do letošní soutěže bylo přihlášeno 127 firemních publikací, které se o přízeň poroty ucházely ve 14 různých kategoriích.
Navázali jsme na další ocenění z ledna a dubna tohoto roku. Tým naší redakce se umístil na první příčce za cyklus rozhovorů v kategorii internet a editor časopisu PROPAMÁTKY Jan Červinka získal zvláštní uznání v soutěži Média na pomoc památkám, kterou pořádá spolek Pro Bohemia a Syndikát novinářů České republiky. Redakce byla také oceněna v novinářské soutěži Péče o naše památky, kterou vyhlašuje Kraj Vysočina.
„Poděkování patří celému týmu naší redakce, stejně jako grafikům Janu Šturcovi a Jiřímu Pobříslovi. Velmi si ocenění vážíme a současně děkujeme našim odborným partnerům a členům Klubu PROPAMÁTKY, kteří nás finančně podporují. Bez jejich důvěry bychom takových výsledků nemohli dosáhnout. Je to pro nás další povzbuzení v naší snaze při propojování lidí, organizací a informací v oblasti památkové péče,“ uvedl Aleš Kozák, ředitel Institutu pro památky a kulturu, vydavatele oceněného časopisu i deskové hry.
Kompletní výsledky naleznete na stránkách soutěže ZLATÝ STŘEDNÍK.