Lze vůbec rozumně a účinně regulovat reklamu v historickém jádru města? Má samospráva legislativní nástroje, jak omezit takzvaný vizuální smog? A naopak může být reklamní zařízení nositelem památkové hodnoty? Nejen na tyto otázky se budou snažit nalézt odpovědi hosté diskuzního setkání. „Některé způsoby zacházení s reklamou v památkovém prostředí a na historické architektuře hraničí až s vandalismem. Obrana před tímto „morem“ je obtížná, nemá dostatečnou legislativní oporu a odstranění „černé“ reklamy vyžaduje značné úsilí,“ říká Aleš Holý, vedoucí Útvaru městského architekta v Uherském Hradišti. Společně s ním v diskuzi vystoupí mimo jiné Martin Zedníček, vedoucí Odboru památkové péče Magistrátu města Brna, pracovník památkové péče Pavel Wewiora z Národního památkového ústavu v Brně a rovněž zástupci výrobců reklamy.

Témata:

  • Fenomén všudypřítomné reklamy a legislativní možnosti její regulace
  • Vizuální smog ve městě
  • Může být reklamní zařízení nositelem památkové hodnoty? 
  • Regulace reklamy z pohledu samosprávy – Manuál dobré praxe | Brno
  • Nové technologie v reklamě

Více informací naleznete ZDE. Mediálním partnerem je portál PROPAMÁTKY.