Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Máte rádi kvalitní obsah? Zapojte se do komunity čtenářů tohoto webu a podpořte jeho další rozvoj.
BRNO | V rámci akce Den signmakingu v Brně se 11. listopadu uskuteční diskuzní setkání na téma Reklama v historických kulisách měst. To se koná ve Fait Gallery v ulici Ve Vaňkovce od 9.30 do 11.30 hodin.
Lze vůbec rozumně a účinně regulovat reklamu v historickém jádru města? Má samospráva legislativní nástroje, jak omezit takzvaný vizuální smog? A naopak může být reklamní zařízení nositelem památkové hodnoty? Nejen na tyto otázky se budou snažit nalézt odpovědi hosté diskuzního setkání. „Některé způsoby zacházení s reklamou v památkovém prostředí a na historické architektuře hraničí až s vandalismem. Obrana před tímto „morem“ je obtížná, nemá dostatečnou legislativní oporu a odstranění „černé“ reklamy vyžaduje značné úsilí,“ říká Aleš Holý, vedoucí Útvaru městského architekta v Uherském Hradišti. Společně s ním v diskuzi vystoupí mimo jiné Martin Zedníček, vedoucí Odboru památkové péče Magistrátu města Brna, pracovník památkové péče Pavel Wewiora z Národního památkového ústavu v Brně a rovněž zástupci výrobců reklamy.
Témata:
Více informací naleznete ZDE. Mediálním partnerem je portál PROPAMÁTKY.