Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Máte rádi kvalitní obsah? Zapojte se do komunity čtenářů tohoto webu a podpořte jeho další rozvoj.
ČESKÁ REPUBLIKA | Prostřednictvím Asociace společenské odpovědnosti se Česká republika v letošním roce poprvé oficiálně zapojuje do mezinárodního svátku dárcovství s názvem GivingTuesday. V úterý 29. listopadu se mohou firmy, neziskové organizace, školy, rodiny a jednotlivci zúčastnit této dobrovolné dobročinné aktivity.
Darem mohou být finanční prostředky, věnovaný čas, energie či vlastní úsilí. Stačí se přihlásit na stránkách www.giving-tuesday.cz, kde se soustředí veškeré darovací aktivity tohoto dne. Asociace společenské odpovědnosti nabízí komunikační pomoc i propojování jednotlivých akcí. „Oslovili jsme vedoucí tým v zakladatelské organizaci 92Y, abychom mohli podpořit lokální aktivity a efektivně kampaň koordinovat,“ uvedla výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti Lucie Mádlová. Smyslem celého hnutí je především přínos všem zúčastněným. Například neziskové organizace a nadace mohou oslovit a získat nové dárce a veřejnost se může dozvědět více o dobročinných aktivitách ve svém okolí a podpořit je.
Neziskové organizace využívají GivingTuesday k vlastním kampaním, fundraisingu a vytváření dobrovolnických příležitostí. Do akce se zapojila i redakce portálu s kampaní Pivo PROPAMÁTKY. Všem dárcům, kteří nás v rámci GivingTuesday podpoří minimálně 300 korunami, zašleme jako poděkování poctivé pivo PROPAMÁTKY, které jsme sami uvařili v historickém pivovaru Lobeč v limitované edici 1 000 kusů. Opravdoví milovníci piva a památek mohou za příspěvek ve výši 1 800 korun získat navíc ještě dalších pět piv v dárkových lahvích (0,75 litru) z různých míst České republiky.
Zapojte se do prvního mezinárodního dne dárcovství v České republice a oslavte ho třeba právě pivem PROPAMÁTKY. Děkujeme.
Každou láhev piva vám v prosinci spolehlivě a s radostí doručí partner kampaně – společnost DPD.