Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Máte rádi kvalitní obsah? Zapojte se do komunity čtenářů tohoto webu a podpořte jeho další rozvoj.
ČESKÁ REPUBLIKA | Soutěž Duhový paprsek se snaží zmapovat úroveň realizovaných prací z oblasti signmakingu, indoorové a outdoorové reklamy a oblasti podpory prodeje, které byly vyrobeny a realizovány v roce 2016 i v historickém prostředí měst. Uzávěrka přihlášek je 10. března.
Do soutěže se může přihlásit realizátor, zadavatel nebo autor s pracemi, které byly použity nebo vyrobeny v roce 2016 a sloužily k reklamním nebo nekomerčním účelům. Soutěž je otevřena jak českým, tak i zahraničním subjektům. Účastnit se jí mohou fyzické i právnické osoby zastoupené fyzickými osobami, které ve stanoveném termínu odevzdají řádně vyplněnou přihlášku a fotografickou dokumentaci soutěžní práce.
Novinkou v soutěži je Cena hlavního města Prahy za komplexní a originální řešení značení provozovny v Praze, pro provozovny umístěné v památkově chráněném území Prahy platí hodnotící kritéria vycházející z Příručky památkové péče, vydané odborem památkové péče Magistrátu hlavního města. Soutěží se opět i v kategorii Městský mobiliář, v níž se posuzují realizovaná originální řešení prvků pro veřejný prostor měst a obcí.
Přihlášené práce budou prezentovány také na veletrhu Reklama Polygraf na výstavišti PVA EXPO Praha v Letňanech ve dnech 24.–26. dubna, kde 25. dubna budou vyhlášeny výsledky soutěže. Uzávěrka přihlášek je 10. března. Více informací a on-line registraci naleznete na stránkách soutěže DUHOVÝ PAPRSEK. Dotazy můžete směřovat na Evu Pácaltovou na tel. 739 003 161 nebo na e-mail pacaltova@abf.cz.