Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Máte rádi kvalitní obsah? Zapojte se do komunity čtenářů tohoto webu a podpořte jeho další rozvoj.
PRAHA | V rámci veletrhu REKLAMA POLYGRAF se 30. května uskuteční diskuzní setkání s názvem Sto let reklamy. Akce se koná v Kongresovém sále Vstupní haly II v areálu PVA EXPO PRAHA v Letňanech od 13 do 15 hodin.
V rámci 25. ročníku Mezinárodního veletrhu reklamy, médií a polygrafie bude letošní panelová diskuze zaměřena na vývoj reklamy v posledních 100 letech. Důraz by měl být kladen na její působení ve veřejném prostoru a dopad na vzhled sídel a památek. Ze současných témat by se diskuze měla věnovat změně reklamní komunikace a s ní souvisejících nových trendů. Kromě jiného se setkání pokusí nalézt odpověď, zda lze rozumně a účinně regulovat reklamu v historickém městském prostředí. Ačkoli je nárůst takzvaného vizuálního smogu v jednotlivých městech omezen různými metodickými pokyny, zůstává obrana proti nárůstu reklamy stále obtížná a často nedostatečná.
Určitá forma prezentace byla obvyklá i pro historické prostředí předchozích staletí. Historická reklama splňovala svébytnou formu, výtvarnou podobu a způsob provedení. Její velikost, barevnost a umístění korespondovalo s prostředím a působilo celkově méně rušivě. Setkání je určeno pracovníkům památkových ústavů, státní správy a územních samospráv, designérům, architektům, výtvarníkům, výrobcům reklam, profesním organizacím, studentům a dalším zájemcům.
Program:
Vstup je zdarma. Více informací včetně potřebné registrace naleznete ZDE. Vstupenka opravňuje také ke vstupu v den akce na veletrh REKLAMA POLYGRAF probíhající mezi 29.–31. květnem. Mediálním partnerem je portál PROPAMÁTKY.