Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Máte rádi kvalitní obsah? Zapojte se do komunity čtenářů tohoto webu a podpořte jeho další rozvoj.
ČESKÁ REPUBLIKA | Při obnově památek je kromě odborného a citlivého přístupu potřeba také dostatek financí. V souvislosti s druhým ročníkem soutěže veřejných sbírek MÁME VYBRÁNO vydáváme seriál, který se na projekty financování obnovy památek dívá z pohledu marketingu.
I když by se mohlo zdát, že marketingové strategie a různé propagační aktivity jsou vyhrazeny komerčním subjektům, které se snaží prodat své výrobky nebo služby, bez marketingového přístupu se neobejde ani ten, kdo chce úspěšně financovat obnovu památky či jiný neziskový kulturní projekt.
Pokud hledáte peníze na obnovu památek, měli byste vědět, že:
V komunikaci byste měli především myslet na ty, od nichž požadujete peníze, ať jsou to individuální dárci, sponzoři či úřady. Chytře promyšlená marketingová strategie vám umožní nejen představit váš projekt veřejnosti a oslovit potenciální dárce a sponzory, ale také udržet jejich zájem a získat od každého z nich více peněz. Budete-li navíc své aktivity průběžně vyhodnocovat, zjistíte, v čem je potřeba komunikaci zlepšit. Díky tomu pak oslovíte a získáte ještě více přispěvatelů.
Jednotlivé kroky marketingového přístupu k financování památek lze shrnout do „6P“:
V dalším díle seriálu se budeme věnovat prvním dvěma z výše zmíněných bodů. Aktuální informace o soutěži a konferenci naleznete na stránkách projektu MÁME VYBRÁNO.
Společnost Synergie navrhuje a tvoří řešení v oblasti společenské odpovědnosti (CSR). Poskytuje služby komerčním i neziskovým organizacím. Hesla a deklarace z konferencí a příruček, které vznikají jako na běžícím pásu a ne vždy reflektují realitu, proměňuje spolu se svými partnery ve funkční, společensky odpovědná řešení budovaná zdola. Více informací naleznete na stránkách SYNERGIE, O. P. S.