Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Celý obsah PROPAMÁTKY je přístupný zdarma. Jen některé části až po přihlášení.
Ještě nemáte svůj účet?
Máte rádi kvalitní obsah? Zapojte se do komunity čtenářů tohoto webu a podpořte jeho další rozvoj.
ČESKÁ REPUBLIKA | Při obnově památek je kromě odborného a citlivého přístupu potřeba také dostatek financí. V souvislosti s druhým ročníkem soutěže veřejných sbírek MÁME VYBRÁNO vydáváme seriál, který se na projekty financování obnovy památek dívá z pohledu marketingu.
Třetí díl seriálu popsal profesionální přípravu a vhodné nástroje pro komunikaci, poslední díl věnujeme tomu, jak zůstat pro dárce zajímaví a získat od nich další peníze v budoucnu.
5. Povídejte si s dárci a partnery
Povídáním se v tomto kontextu myslí průběžná komunikace. Vybrat peníze na konkrétní účel nějakou dobu potrvá a je důležité, aby se dárci cítili být součástí celého procesu. Váš projekt pak budou spíše brát i za svůj projekt, budou ho propagovat dále svými vlastními cestami a budou ochotni sami přispět znovu (více). V komunikaci nezapomínejte ani na nefinanční partnery, které jste si našli. Buďte otevření a připravení svůj projekt sdílet s ostatními.
Při průběžné komunikaci vám pomohou:
6. Poděkujte a pokračujte dále společně
Poděkování za příspěvek je marketingovým nástrojem. Vhodně napsaný děkovný dopis (ať ho automaticky generuje systém po připsání platby, nebo ho píšete osobně) by měl dárce znovu ujistit o přínosu jeho daru a vyvolat jeho touhu zapojit se více, například jako dobrovolník či formou podpory dalšího projektu. Nezapomeňte na zviditelňování dárců na svých propagačních materiálech.
2 zásady, kterých je dobré se při děkování držet:
Aktuální informace o soutěži a konferenci najdete na stránkách projektu MÁME VYBRÁNO.
Společnost Synergie navrhuje a tvoří řešení v oblasti společenské odpovědnosti (CSR). Poskytuje služby komerčním i neziskovým organizacím. Hesla a deklarace z konferencí a příruček, které vznikají jako na běžícím pásu a ne vždy reflektují realitu, proměňuje spolu se svými partnery ve funkční, společensky odpovědná řešení budovaná zdola. Více informací naleznete na stránkách SYNERGIE, O. P. S.